Annons:
Etikett02-game-of-thrones
Läst 2338 ggr
Codswallop
2016-07-05 20:58

Ev spoiler-varning! (Hur GoT "slutar").

Läste denna. Vad tror/tycker ni om detta slut? 

http://moviepilot.com/posts/3988036#

Annons:
Sollar
2016-07-08 21:48
#1

Jisses, får man veta allt om historian innan om man läser böckerna. I serien nämns historia bara ibland lite i förbi farten ju.

Codswallop
2016-07-08 23:01
#2

#1, Ja de har tagit bort otroligt mycket bakgrundshistoria i serien. Förståeligt med tanke på att det är otroligt mycket information, men man missar väldigt mycket samtidigt, lite synd!

Sollar
2016-07-08 23:19
#3

Ja när jag sett serien och de nämnt något som hänt för länge sedan har jag ju faktiskt tänkt att det hade verkligen varit roligt att veta mer bakgrund, så då kanske jag behöver läsa böckerna då. Jag har hoppats att de kommer göra som de väl har gjort med Harry Potter, efter filmerna har de väl gjort nya filmer om bakgrunden och historia väl. Jag är inte insatt i det, har aldrig sett det men tror jag hört det. Men att få veta om Westeros historia, om Bran the builder, the first men, the night's king, Valyria, Targarians styre, Azor Azai, alla Gudar och allt det hade varit roligt. Det verkar vara mycket spännande saker som hänt tidigare, och det verkar som att bokläsare har en massa roliga teorier om hur det slutar som involverar saker jag aldrig hört talas om,

Halvdansken
2017-08-28 21:11
#4

Mycket av de som kommit fram i S07 står i böckerna. Med Jon Snow och Targaryens osv.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Upp till toppen
Annons: