Annons:
Etikett02-game-of-thrones
Läst 1040 ggr
Cireea
2015-06-12 03:16

Mr.Friendzone (Aka Jorah)

Det här gjorde min natt. 😂"Captain Friendzone on the Friendship" HAHAHA!

http://9gag.com/gag/agvR9Ew?ref=fbp


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
[Dark-lord]
2015-06-13 15:36
#1

Börja störa mig på alla de här cheesy smeknamnen, de var kul i början men börjar bli uttjatat nu när man ser det på alla hemsidor.

"Knows nothing Snow"

"Stannis the Mannis"

"Mr Friendzone"

Cireea
2015-06-15 03:29
#2

#1 Det är sånt som kommer automatiskt med serier/filmer. Jag  tycker inte att det är något att störa sig på.. strunta i det bara om du irriterar dig så mycket.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Galenidjur
2015-06-15 17:36
#3

hahah
"wtf are you doing?"
"nothing, this is my natural stance."    xD

✨Medarbetare på jattekanin.ifokus
Lift up the self by the self,and don't let the self droop down
Because the self is the self's only friend , and the self is the self's only foe

Cireea
2015-06-15 17:38
#4

#3 Hahahah! Den var klockren!


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

hahael
2015-06-16 16:44
#5

hahaha "*be strong j bear. dont let her see u cry*

Där började jag garva

Klart att laxen ska ha en jolle

[Dark-lord]
2015-07-06 14:01
#6

Sluta sitt och gilla Kaosarnas inlägg och gadda er ihop mot mig, retar mig enormt på det. 

Jag får tycka vad FAN jag vill om dessa töntiga fan-namn.

Annons:
Cireea
2015-07-06 14:04
#7

#6 Men om dom tycker att mitt inlägg var bra, varför ska dom då inte få tycka det? Jag tycker du har lite mycket dubbelmoral, du får tycka vad  du vill men andra får inte tycka som dom vill? 

Folk uppskattade antagligen mitt inlägg och då har dom all rätt att "gilla" det inlägget utan att du ska bli arg och börja svära. Lugna ner dig.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

[Dark-lord]
2015-07-06 14:08
#8

#7 Kanske för att det de tycker är hånande mot mig. Är rentav mobbning, vad jag än säger så är det fel och sen kommer du och alla står på din sida.

Cireea
2015-07-06 14:11
#9

#8 Mobbning? Hånande? 🤔

Jag skrev min åsikt och folk höll med precis som att flera säkert håller med dig. Varför gör du saker större än vad de är? Jag skrev att det här är sånt som hör till och några höll med mig, vad är det att brusa upp över?


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

[Udoon]
2015-07-06 14:36
#10

brukar inte störa mig på fan-namn, men captain friendzone? så himla störigt. blir så trött på friendzone-skiten, det är klart att kvinnor är skyldiga män att ha sex med dom bara för att dom inte rövhattar sig, eller?😡

Hoseok
2015-07-06 14:37
#11

#10 Håller med dig att man inte borde använda friendzone, men i detta fall känns det oerhört sarkastiskt, om du förstår hur jag menar. Jag tror det används för att håna uttrycket "friendzone".

Cireea
2015-07-06 14:45
#12

#10 Du vet väl att friendzone inte nödvändigtvis behöver vara en tjej som friendzonar en kille? 🙂Bara för att förtydliga alltså. 

#11 Du skrev det jag tänkte 👍


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

hahael
2015-07-06 15:06
#13

#8 Fast dock hur är det mobbning att folk håller med en person?
Detta är ett forum och där kommer olika åsikter att krocka, dock tycker jag verkligen inte att man kan likna ställningstagande med mobbning och/eller hånande. 

Ingen sa något nedlåtande, ingen gick på dig för din åsikt utan Kaosarn skrev bara att det är sådant som kommer med serier och tyvärr får folk som stör sig på det deala med det och att du bara kan ignorera att tex klicka på länken om det stör dig så.

Klart att laxen ska ha en jolle

Annons:
Hoseok
2015-07-06 15:17
#14

Nu håller vi oss till ämnet och släpper detta. Anser man att personer beter sig illa så använder man "anmäl"-knappen eller vänder sig till mig i PM. 
- Admin

Upp till toppen
Annons: