Annons:
Etikett02-game-of-thrones
Läst 849 ggr
Cireea
6/2/15, 10:40 AM

Säsong 5 Avsnitt 8 (SPOILERS)

Denna tråd handlar om Avsnitt 8 av Game of Thrones Säsong 5. Inga spoilers gällande senare avsnitt får nämnas här. Läs på egen risk om du inte sett avsnitt 8 ännu.

Vad tyckte ni om avsnittet?


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Caelus
6/2/15, 2:39 PM
#1

Det var ett avsnitt med mer action än vanligt, mycket mer. Jag antar att de brände genom säsongens budget i detta avsnittet :P

Jag ser framemot nästa avsnitt, men å andra sidan gör jag det varje vecka. Även fast jag misstänker att nästa avsnitt kommer att ha lite för mycket Sand Snakes.

Yelly Bean
6/2/15, 3:45 PM
#2

Omg, jag andades knappt en enda gång under Jon Snows fight med the white walker 😮

Annars tyckte jag det var rätt awesome att Tyrion äntligen kom fram till Dany! 😂

Cireea
6/2/15, 4:44 PM
#3

Jag trodde nästan att Jon skulle dö där ett tag alltså. Helt sjukt avsnitt!


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Caelus
6/2/15, 7:00 PM
#4

Chocken i Jons och White Walkerns ansikten när Jons svärd inte gick sönder var ju underbar också 😛

Och ja, äntligen fick vi se en konversation mellan Tyrion och Dany!

jiithra
6/3/15, 2:39 PM
#5

Som bokläsare var det väldigt trevligt att se att Valyriskt stål biter på White Walkers ^^

Gillar avsnittet, dock blev det så övertydligt att hon wildling-kvinnan skulle dö iochmed att man fick se henne skicka iväg sina barn och lovade att komma efter.

Gillar också att Wun Wun var med. Mer jättar åt folket!

Scenen där Night's King 'väcker' de döda var riktigt nice den med! Jons min är fantastisk xD Älskar hur NK inte säger någonting, utan bara står där

Jag hoppas du har en fortsatt trevlig dag 🙂
Valar Morghulis
Artikelförfattare på Lajv ifokus

Caelus
6/3/15, 3:03 PM
#6

Älskade hur Wun Wun bara började gå ut mot skeppen 😃

Annons:
Hoseok
6/8/15, 11:21 PM
#7

Detta är så galet spännande, orkar inte. Slutscenen gav mig rysningar.

Upp till toppen
Annons: