Annons:
Etikett10-sajten-got-ifokus
Läst 1050 ggr
[Dark-lord]
2015-05-17 16:52

Forumet är dött

Kommer inte ens en tråd för varje avsnitt längre. Man måste tyvärr erkänna detta, jag har på senare tid diskuterat GoT i Flashback-tråden istället.

Har admin övergivet denna sida?

Annons:
ChristineL
2015-05-17 16:54
#1

Är det något du saknar är det väl fritt fram att själv starta den tråden?

Cireea
2015-05-17 18:06
#2

Det är ju inte upp till oss i admin att skapa trådar åt allt.. om det är något du saknar så starta upp tråden själv.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

[Dark-lord]
2015-05-18 07:40
#3

#1 Det var inte den typen av svar jag ville ha. Varför ska jag skriva något om ingen svarar? Administatören har hittills alltid skapat de viktiga trådarna såsom avsnitts-trådarna. Om man inte ens diskuterar avsnitten av en pågående serie som släpps frekvent så är forumet ganska dött.

ChristineL
2015-05-18 08:35
#4

#3 - Nu tillhör ju inte jag det här forumet, men det är flera av trådarna som det skrivits i de senaste dagarna. Vem säger att ingen kommer svara om du skapar en tråd om senaste avsnittet? Det är alla medlemmars ansvar att hålla igång ett forum.

Hoseok
2015-05-18 14:08
#5

Jag tänker inte gå in på detalj om varför jag inte är lika aktiv på iFokus som tidigare. Men jag kan ge ledtrådar såsom:

Jag är praktiskt taget hemlös och prioriterar faktiskt andra saker i livet just.

Och innan någon kommer och säger att jag ska ge upp mina sajter till en ny värd:
Sajterna är inte döda. Död vore dom om ingen skrivit i den på flera veckor, men så är inte fallet, faktiskt.

Och jag förstår i ärlighetens namn inte hur du kan påstå att sajten är "inaktiv". Jag har inte lagt upp trådar för de två senaste avsnitten. Två avsnitt. Är det kaos? Varför skapar du inte bara trådarna själv? Argumentet "Ingen kommer skriva i dem" är ju bara konstigt. Varför ska JAG skapa den om "ingen kommer skriva i dem"? 

Nä du. Denna sajt har vi faktiskt tillsammans. Jag och medarbetarna gör så mycket vi kan och orkar för att få upp aktiviteten, men tänk på att det faktiskt inte bara är upp till oss! Ni som medlemmar har faktiskt ett ansvar till det också. Jag och medarbetarna kan inte ensamma sitta och dra upp aktiviteten.

Om du tycker att en tråd saknas: Skapa den. Det är absolut inget som säger att du inte får göra det.

Hoseok
2015-05-18 14:14
#6

Och snälla sluta tänk "Det är ingen idé att jag skapar trådar för ingen kommer skriva i dem." Tänk om alla skulle tänka så? Då kommer vi ju ingenvart! Skapa trådar du vill skapa.

EDIT: Jag tycker faktiskt också att det hade varit lite trevligare om du skickade iväg ett PM till mig istället för att skapa en tråd om att jag är borta. Det blir liksom lite personligt och utpekande..

Annons:
Upp till toppen
Annons: