Annons:
Etikett09-off-topic
Läst 788 ggr
[Dark-lord]
3/8/15, 1:29 PM

Ledsen

Jag är mycket förkrossad, jag hade tänkt åka in på GoT Exhibition i Stockholm i Lördags, men tågen var slutsålda och de enda som var kvar var tåg som kostade över 1000 spänn. Så missade det!!! 

Var det värt att gå på ni som v ar där?

Annons:
Hoseok
3/8/15, 1:43 PM
#1

(Skriver för att följa tråden)
Skulle också dit men det blev inte av. Bad min kompis ta lite bilder, kanske lägger upp dem här sen om hon kommer ihåg.

Cireea
3/8/15, 2:55 PM
#2

Hade gärna sett lite bilder jag också :) Får hoppas det dyker upp några i tråden då jag bor i norrland så är det lite svårare med planering, tyvärr.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Nelley
3/8/15, 4:50 PM
#3

Min syster ska åka dit med tåg, men jag kan inte tyvärr. Min mamma lovade dock att vi ska åka till typ Berlin istället, för att kolla på den.😂

kristaller
3/10/15, 11:38 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#4

Jag var dääär, igår på måndagen. Då var kötiden in ca 1,5 h och det var det värt! Att få köa i 4 h lör eller sön hade inte känts lika värt. Det var fina grejer där inne, men jag hade hoppats på kanske några möbler, vinglas/karaffer eller vargar också. Men det som var där var vääääldigt fint och coolt att få se! Slänger upp några bilder. Kolla The Mountains svärd och min pojkvän… Hyffsat stort!! Kan lägga upp fler bilder om ni vill? :)

kristaller
3/10/15, 11:40 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Glömdeee: Det var huuur mäktigt som helst att få sitta i the Iron Throne!!! Och det bästa med allt var ju faktiskt att allt var gratis!!

Hoseok
3/10/15, 11:42 PM
#6

Jättemysiga bilder!

Annons:
Cireea
3/10/15, 11:42 PM
#7

ååååh guud vad jag önskade att jag kunde ha åkt dit alltså. mer bilder vill jag gärna se om du har! 😍


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Upp till toppen
Annons: