Annons:
Etikett06-skådespelarna
Läst 1009 ggr
Hoseok
2015-01-31 00:26

Favoritskådespelare

Har ni någon favoritskådespelare i serien? Någon som ni tycker utför ett utmärkt jobb med sin karaktär, etc?

Annons:
[Dark-lord]
2015-02-15 14:52
#1

Peter Dinklage som Tyrion Lannister är otrolig!

Sara97
2015-02-15 16:03
#2

Emilia Clarke som Daenerys. otroligt bra skådespelare och passar perfect till rollen!

                                                   LÄNGE LEVE DJUREN!!

Cireea
2015-02-15 17:19
#3

Jag tycker alla gör sina roller fruktansvärt bra. Många avskyr ju Jack Gleeson som Joffrey, men förstår ni hur grymt bra jobb han gör då han får så många att hata honom? Lena Headey som Cersei är också helt fantastisk! Har sett andra roller med henne men jisses alltså, det här slår nog allt. 

Det finns så många skådespelare som gör ruskigt bra jobb, tror inte det är någon i serien som jag tycker gör ett kasst jobb utan dom är duktiga allihopa! Sen har ju vissa mer färgstarka karaktärer än andra men utifrån var och en så gör dom ett kanonjobb med sina karaktärer.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Hoseok
2015-02-15 17:36
#4

Alltså Jack Gleeson är ju den skönaste människan som levt. Han är extremt hbtq-vänlig (fult det lät översatt från lgtb friendly) och har världens skönaste humor. Jag älskar Sophie Turner, Maisie Williams och Kit Harington. Jag var obsessed med Kit under en tid.

Yelly Bean
2015-02-15 18:03
#5

#3 Haha ja shit, eller hur? Många som inte kan skilja på honom och rollen han spelar. Han som person är ju världens skönaste, som Kneko sa. 🙂

Jag tycker hon som spelar Melisandre är bra med! Precis så mystisk som jag tänkte mig henne i böckerna.

Imasy
2015-02-15 21:57
#6

Jag tycker också att alla gör sina roller otroligt bra, ingen känns fejk. Dock har jag hakat upp mig på Littlefinger, ser hela tiden honom som den där sliskiga politikern i The Wire ;) Men ja, har gör sin roll bra här också, lite lömsk, sliskig och man vet aldrig vart man har honom någonstans.

Annons:
Cireea
2015-02-15 21:58
#7

#6 Så sant! Littlefinger har jag lite svårt för, han gör bra saker men det känns som att han även är hjärnan bakom mycket ont. Jag litar inte på honom över huvudtaget!


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

neasfotografier
2015-02-16 18:50
#8

Jag gillar Natalie Dormer, Kit Harington, Sophie Turner, Maisie Williams och Emilia Clarke.
Men jag tycker att alla i serien gör ett bra jobb skådespelar-mässigt. Svårt att välja bara en.
De har verkligen lyckats bra med att välja ut dem 🙂

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

neasfotografier
2015-02-16 18:51
#9

#7
Svårt att lita på någon egentligen i serien 😂

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

molnflygare
2015-02-16 20:19
#10

Jag gillar dem som gjort mycket av karaktärer som inte är så framträdande i böckerna, t.ex. Pedro Pascal (Oberyn Martell) eller Finn Jones (Loras Tyrell). Annars håller jag med en överväldigande majoritet att Jack Gleeson var otrolig, nästan lite för bra (eftersom att man bara känner genuin avsky till karaktären).

[Dark-lord]
2015-02-17 16:13
#11

Ja Oberyn var en fantastiskt karaktär verkligen! 

SPOILER VARNING FRÅN SÄSONG 4 AVSNITT 8!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Man vill så se honom vinna mot The Mountain…. men var en sjukt bra twist så som det blev i vilket fall, och den mest brutala döden i serien hittills troligtvis.

Nelley
2015-02-17 16:31
#12

Gillar Jack gleeson och maisie. Skådespelarna alltså, karaktärer jag gillar är dany och jon. När jag såg tv-serien tyckte jag emilia var helt fantastisk men har sedan märkt att det nog är mest karaktären jag älskar och tycker dem missat på en del med henne.🙂

molnflygare
2015-02-18 22:00
#13

#11 Jag visste vad som skulle hända, så jag hade bestämt mig redan från avsnitt ett att jag inte skulle fästa mig vid honom… 😮Tja, jag får ju bara skylla mig själv!

Annons:
[Túrwen]
2015-02-23 20:08
#14

Sean Bean helt klart, Eddard och Boromir är mina favoritporträtteringar av honom.  Jack Gleeson är också fantastiskt duktig som fick folk att avsky honom så mycket att de inte kunde skilja på skådespelaren och själva karaktären. 

Jag är riktigt svag för Harry Lloyd (som spelar Viserys) också…han är verkligen jätte söt i de flesta roller jag sett honom i som BBC's Robin Hood.. men han lyckas verkligen också göra sin karaktär riktigt avskyvärd.

fairyautumn
2015-02-24 00:41
#15

Tycker som de flesta andra att alla skådespelarna gör ett sjukt bra jobb men tycker själv mest om Jack Gleeson och Kit Harington 😃

//doge

Sugar Mist
2015-02-24 01:51
#16

Maisie och Sophie älskar jag bara för att dom helt enkelt är störtsköna personer utanför serien, men i själva serien så tycker jag Emilia Clarke, Peter Dinklage och Alfie Allen, de spelar oerhört bra!

-

Upp till toppen
Annons: