Mr.Friendzone (Aka Jorah)
Det hĂ€r gjorde min natt. đ"Captain Friendzone on the Friendship" HAHAHA!
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Börja störa mig pÄ alla de hÀr cheesy smeknamnen, de var kul i början men börjar bli uttjatat nu nÀr man ser det pÄ alla hemsidor.
"Knows nothing Snow"
"Stannis the Mannis"
"Mr Friendzone"
#1 Det Àr sÄnt som kommer automatiskt med serier/filmer. Jag tycker inte att det Àr nÄgot att störa sig pÄ.. strunta i det bara om du irriterar dig sÄ mycket.
hahah
"wtf are you doing?"
"nothing, this is my natural stance." xD
âšMedarbetare pĂ„ jattekanin.ifokus
Lift up the self by the self,and don't let the self droop down
Because the self is the self's only friend , and the self is the self's only foe
#3 Hahahah! Den var klockren!
hahaha "*be strong j bear. dont let her see u cry*
DÀr började jag garva
Klart att laxen ska ha en jolle
Sluta sitt och gilla Kaosarnas inlÀgg och gadda er ihop mot mig, retar mig enormt pÄ det.
Jag fÄr tycka vad FAN jag vill om dessa töntiga fan-namn.
#6 Men om dom tycker att mitt inlÀgg var bra, varför ska dom dÄ inte fÄ tycka det? Jag tycker du har lite mycket dubbelmoral, du fÄr tycka vad du vill men andra fÄr inte tycka som dom vill?
Folk uppskattade antagligen mitt inlÀgg och dÄ har dom all rÀtt att "gilla" det inlÀgget utan att du ska bli arg och börja svÀra. Lugna ner dig.
#7 Kanske för att det de tycker Ă€r hĂ„nande mot mig. Ăr rentav mobbning, vad jag Ă€n sĂ€ger sĂ„ Ă€r det fel och sen kommer du och alla stĂ„r pĂ„ din sida.
#8 Mobbning? HĂ„nande? đ€
Jag skrev min Äsikt och folk höll med precis som att flera sÀkert hÄller med dig. Varför gör du saker större Àn vad de Àr? Jag skrev att det hÀr Àr sÄnt som hör till och nÄgra höll med mig, vad Àr det att brusa upp över?
brukar inte störa mig pĂ„ fan-namn, men captain friendzone? sĂ„ himla störigt. blir sĂ„ trött pĂ„ friendzone-skiten, det Ă€r klart att kvinnor Ă€r skyldiga mĂ€n att ha sex med dom bara för att dom inte rövhattar sig, eller?đĄ
#10 HÄller med dig att man inte borde anvÀnda friendzone, men i detta fall kÀnns det oerhört sarkastiskt, om du förstÄr hur jag menar. Jag tror det anvÀnds för att hÄna uttrycket "friendzone".
#10 Du vet vĂ€l att friendzone inte nödvĂ€ndigtvis behöver vara en tjej som friendzonar en kille? đBara för att förtydliga alltsĂ„.
#11 Du skrev det jag tĂ€nkte đ
#8 Fast dock hur Àr det mobbning att folk hÄller med en person?
Detta Àr ett forum och dÀr kommer olika Äsikter att krocka, dock tycker jag verkligen inte att man kan likna stÀllningstagande med mobbning och/eller hÄnande.
Ingen sa nÄgot nedlÄtande, ingen gick pÄ dig för din Äsikt utan Kaosarn skrev bara att det Àr sÄdant som kommer med serier och tyvÀrr fÄr folk som stör sig pÄ det deala med det och att du bara kan ignorera att tex klicka pÄ lÀnken om det stör dig sÄ.
Klart att laxen ska ha en jolle
Nu hÄller vi oss till Àmnet och slÀpper detta. Anser man att personer beter sig illa sÄ anvÀnder man "anmÀl"-knappen eller vÀnder sig till mig i PM.
- Admin