Annons:
Etikett01-nyheter
Läst 793 ggr
Hoseok
2015-07-17 19:46

Obama kommenterar GoT-finalen

"En som har sett det överraskande sista avsnittet är nämligen Barack Obama. På tv- och serietidningsmässan Comic-con i San Diego berättade David Nutter, som har regisserat säsongens två sista avsnitt, om när han nyligen mötte presidenten, skriver Variety. Barack Obama ska ha lagt en högtidlig hand på regissörens axel och frågat: "Du har väl inte dödat Jon Snow?". Nutter svarade dock att Snow är "dödare än död", vilket ju inte behöver betyda så mycket i en serie där människor kan dödas och återuppstå som så kallade "white walkers"."

Källa: Aftonbladet

Annons:
Himmelsblå
2015-07-17 19:51
#1

Man kan tycka Pres. Obama borde använda sin tid och energi till annat än att glo på skit-TV.

Hoseok
2015-07-17 19:53
#2

#1 Det är väl ändå en oerhört konstig sak att säga? Obama har väl rätt till fritid och lugn och ro, precis som vilken människa som helst? Han utför väl sitt jobb som han ska. Sen får man ju tycka vad man vill om hans politik, men det är en helt annan femma och något som inte hör hemma i detta forum.

Himmelsblå
2015-07-17 19:56
#3

#2 Nej. US Pres. skall äta, skita, jobba och sova. Det är bara 8 år… fullt ös medvetslös. Han sjunker kopiöst i mina ögon nu.

Hoseok
2015-07-17 19:59
#4

Då vet vi vad du tycker och hur din människosyn är, tack för att du delar med dig.

Ska du fortsätta diskutera vad politiker får och inte får göra, ta det i Politik ifokus.

[Dark-lord]
2015-07-17 20:10
#5

White Walkers är inte zombies, som jag måste rätta folk om hela tiden. De är en annan art. :P

I övrigt var detta lite småkul! :)

Himmelsblå
2015-07-17 20:21
#6

#4 Min syn på människan är helt okej :) Tycker Obama gör bort sig bara… :)

Annons:
Jojaton
2015-07-17 22:08
#7

#6 Och du tror han hade gjort bort sig mindre om han jobbade 24/7 i åtta år? Gäller det bara USA's president eller gäller det alla presidenter, premiärministrar osv? Får han fira sina döttrars födelsedag, åka till tandläkaren, ringa till sin mamma? Oavsett vad du tycker om honom är han människa, och har samma behov som du och jag av att koppla av ibland.

Johanna - Instagram

Denna kommentar har tagits bort.
Hoseok
2015-07-18 16:02
#9

**Det är nolltolerans mot rasism på iFokus. Tänk på vad ni skriver. Rasistiska kommentarer raderas. Upprepande rasistiska kommentarer leder till permanent bann från GoT iFokus.
**
Jag har sagt det en gång och ska inte behöva säga det igen: Ska ni fortsätta diskutera detta, ta det i politik iFokus.

Upp till toppen
Annons: