Annons:
Etikett02-game-of-thrones
Läst 971 ggr
[Dark-lord]
7/15/15, 9:42 AM

Game of Thrones - A TellTale Game Series

Tänkte skapa en tråd om detta underbara point and click spel av TellTale games, som fungerar som en spinoff som vid sidan om serien kompletterar den.  

Precis som alla andra av TellTales spel(som The Walking Dead, Tales from The Borderlands, The Wolf Among Us osv) släpps spelet i avsnitt, för att likna en tv-serie. För närvarande är 4 avsnitt ute och vi fans väntar tålmodigt på det femte. Spelet följer Huset Forrester, föredetta bannermen till det nu krossade Huset Stark, som försöker överleva medan deras fejd med Bolton-bannermännen Whitehills som blir mer intensiv.  De har fått till spelet otroligt bra enligt mig, känns verkligen som att se på tv-serie fast man gör valen själv och med andra karaktärer!

Annons:
[Dark-lord]
7/17/15, 1:11 PM
#1

?????????

Hoseok
7/17/15, 7:52 PM
#2

Har aldrig funnit mig i att testa det, faktiskt. Får sätta mig ner och testa någon gång.

Du får jättegärna länka till spelet i huvudposten  så folk hittar det! 😃

[Dark-lord]
7/17/15, 8:08 PM
#3

Det är ju inget webbspel, utan något man köper digitalt(just nu innan alla avsnitt är ute) via steam, Xbox Live eller PS Network.

Hoseok
7/17/15, 8:15 PM
#4

Menade länka till den officiella sidan, i alla fall. :) Men det är inget du behöver göra, det var bara en idé. 🙂

[Dark-lord]
7/17/15, 8:31 PM
#5

Kan fixa sen, inga problem. ;)

hahael
8/6/15, 6:24 PM
#6

http://store.steampowered.com/app/330840/

Här hittar du spelet Kneko ^_^
Det är inget spel jag själv känner att jag Måste köpa men jag kanske köper det när jag har pengar över (vilket händer sällan heh)

Klart att laxen ska ha en jolle

Annons:
Dankoso
11/5/15, 12:04 AM
#7

Tycker det är riktigt underhållande faktiskt och känns som sagt som att se tv-serien.

Väntar tålamod på sista delen nu.

Upp till toppen
Annons: