05 Karaktärer

(SPOILERS)Säsong 5, Vad hände med ****?

2015-06-13 13:34 #0 av: Sugar Mist

Det slog mig för ett tag sedan, men jag har inget minne av att vi sett Bran någonting i säsong 5?
Minns inte riktigt Säsong 4 och känner att jag behöver kolla igenom den igen, men jag har inget minne av att han försvunnit helt ur storyn.. Vad hände med Bran, och ffa, Hodor?!

Medarbetare på Agility och Vallhundar iFokus

Anmäl
2015-06-13 15:35 #1 av: Dark-lord

Du verkar inte hängt med allt för aktivt, inget illa ment. Blev känt för länge sen att Bran och Hodor blev klippta ur Säsong 5, de kommer förmodligen tillbaka i S6. Och nej, Bran når sitt mål i slutet av Säsong 4, han når den treögda korpen, efter det vet vi inte. 

Anmäl
2015-06-13 16:31 #2 av: Sugar Mist

Näe alltså jag kollar serierna och thats about it.. Inte insatt i allt som händer utöver det som händer i serierna. Tack för svaret!

Medarbetare på Agility och Vallhundar iFokus

Anmäl
2015-06-13 18:07 #3 av: Dark-lord

Inga problem. Ledsen om jag lät dryg, menade inte att minimera dig eller ifrågasätta ditt förstånd. Tyckte bara det var lite konstigt eftersom det vart känt länge! ;) 

Anmäl
2015-06-19 15:45 #4 av: jiithra

Om ryktena stämmer kommer han få endel riktigt coola scener i nästa säsong ^^

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.