02 Game of Thrones

Säsong 5 Avsnitt 5 (SPOILERS)

2015-05-18 12:48 #0 av: Cireea

Denna tråd handlar om Avsnitt 5 av Game of Thrones Säsong 5. Inga spoilers gällande senare avsnitt får nämnas här. Läs på egen risk om du inte sett avsnitt 5 än.

Vad tyckte du om detta avsnitt?

Sajter: FilmGuldhamster, Datorspel, Minecraft, Twilight & Sydkorea
⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

Anmäl
2015-05-18 12:50 #1 av: Cireea

Daenerys kan ju inte gifta sig med den där snubben, det är typ det enda jag känner efter det här avsnittet. Hon ska ju vara med mr.friendzone som jag kallar honom. Lipar 

Och på tal om mr.friendzone .. varför i helvete var han tvungen att ta den där vägen? Vad kommer hända med honom nu? Kommer han bli en av dom?! 

Anmäl
2015-05-18 17:30 #2 av: Yelly Bean

Varför vill du att hon ska vara med Jorah (Mr. Friendzone ^^)? Han förrådde ju henne! Förskräckt Visst, han ändrade sig och sådär, men ändå. Hon kunde ha varit död på grund av honom. Tycker dessutom han är så himla tråkig, haha. Tyst

Anmäl
2015-05-18 18:55 #3 av: Cireea

Men självklart ska dom vara med varandra! Jorah avgudar ju Daenerys! Förskräckt Jag orkar inte med det där "tänk om.." för sånt funkar inte riktigt. Han ändrade sig och det är det enda som betyder något i mina ögon Skämtar

Daenerys + Mr.Friendzone ... jag shippar dom så hårt Kär

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.