Annons:
Etikett02-game-of-thrones
Läst 590 ggr
Hoseok
2015-04-14 23:51

Säsong 5 Avsnitt 3 (SPOILERS)

Denna tråd handlar om Avsnitt 3 av Game of Thrones Säsong 5. Inga spoilers gällande senare avsnitt får nämnas här. Läs på egen risk om du inte sett avsnitt 3 än.

Avsnitt av serien har läckts, trots att det inte skulle det (påstås det, i alla fall). Därför kan vi skapa dessa trådar eftersom jag tror vissa sett dessa avsnitt och kanske vill ventilera om det.

Vad tyckte du om detta avsnitt?

Annons:
Cireea
2015-04-15 00:13
#1

Någon som sett avsnittet som kan snabbt dra vad som hände? Jag känner mig så förvirrad så jag kan inte ens skilja på avsnitten längre 😂Det hände så mycket i de första fyra avsnitten att jag inte ens minns vilket som innehöll vad.

Så nu, någon som vill snabbt dra några viktiga punkter i avsnitt tre?


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Zyperior
2015-04-15 13:14
#2

Det va väl detta avsnitt där Daenerys mötte Drogon på pyramidens topp på slutet. Jag höll på att smälla av. Det hade ju inte förvånat mig det minsta om Drogon i ett nafs bara bet tag i henne, tuggade sönder henne och slängde ut henne för pyramidens vägg. Jag menar, det är ju lite så denna serien fungerar.
Sätt här hemma själv och bara "Nej lägg av, nej lägg av…"

Avstängd från Feminism iFokus. Rätt nöjd med det.

Cireea
2015-04-15 14:26
#3

#2 Jaaa just det precis! 😃Jag gillar inte riktigt det här med drakarna, alltså att hon inte längre har kontroll över dom.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Upp till toppen
Annons: