Annons:
Etikett02-game-of-thrones
Läst 1954 ggr
Hoseok
3/2/15, 5:25 PM

7 Galna GoT-teorier

Annons:
[Dark-lord]
3/2/15, 5:28 PM
#1

Gillar verkligen inte de flesta av de där teorierna, känns som om de skulle förstöra storyn helt, särskilt teori 6 skulle jag verkligen höja ögonbrynen åt, känns väldigt cheesy.

Hoseok
3/2/15, 6:37 PM
#2

Håller med dig, #1. Det enda jag tyckte var lite charmigt var 7. Cheesy, ja, men ändå en rolig idé.

Yelly Bean
3/2/15, 7:30 PM
#3

Jag skulle faktiskt tycka det var kul om nummer fem stämde. Tycker väldigt mycket om båda två 🙂

FemFem
3/2/15, 9:20 PM
#4

Hm, vilka intressanta teorier 😃 Själv skulle jag inte tycka det var konstigt om 5 stämde. Jag tror nämligen lite på det, och har gjort sen Jaqen dök upp i serien.

[Dark-lord]
3/2/15, 9:49 PM
#5

Om Ned återvänder har serien vänt och blivit en parodi av sig själv.

Yelly Bean
3/3/15, 8:02 AM
#6

#5 Tror inte det kommer hända faktiskt. Dessutom kan ju inte alla warga (eller hur man böjer det ^^) in i ett djur.

Annons:
jiithra
3/6/15, 10:15 AM
#7

Mina åsikter om teorierna(Spoilervarning alla böcker!):

1. Tror inte Robb lever. Borde inte Bran upptäckt något då? Dessutom hade Robb inte utvecklat sin Warg-förmåga. Robb dog för att han bröt ett löfte, alltså inte i 'onödan'. Att han fortfarande lever känns högst osannolikt, det hade kanske gått om han var utbildad Warg.
2. Ned är för hedersam för att lägra en annan kvinna och sedan ta med sig barnet hem, enligt min åsikt. Tycker denna video förklarar teorin rätt bra.
3. Well, det är snarare Bran som härjar bortom muren, right? Vad som händer med Jon återstår att se, men jag tror inte han blir en White Walker.
4. Nope.. Please, nope.. Att Tywin inte 'åtgärdar' incesten kanske beror lika mycket på att han inte anser Tyrion vara hans son. Ska han då stå utan arvtagare..?
5.  Hur hamnade Syrio i fängelsehålan då? Ja, båda är vattendansare, men de är väl från samma ställe? Jaquen är visserligen Faceless, men vad är hans syfte i Westeros? Faceless är dyra att anställa..
6.  NEJ! OM han nu eventuellt skulle kunnat överleva i boken, är han ganska rejält död i serien..
7. Att det är något mystiskt med Hodor känns troligt, varför skulle GRRM annars döpa honom till Walder, men få honom att bara säga 'Hodor'?

Är någon intresserad av att snacka GoT-teorier är det bara att skicka pm. Har läst samtliga böcker och sett alla avsnitt som är ute ^^

Jag hoppas du har en fortsatt trevlig dag 🙂
Valar Morghulis
Artikelförfattare på Lajv ifokus

Upp till toppen
Annons: