Annons:
Etikett06-skådespelarna
Läst 715 ggr
Hoseok
2/9/15, 5:00 PM

Byta ut skådespelare?

Finns det någon skådespelare du känner att du skulle vilja byta ut? Vem? Varför? Har du förslag på någon annan skådespelare?

T.ex. om du läst böckerna och inte riktigt tycker att skådespelaren är lik.

Annons:
[Dark-lord]
2/15/15, 2:48 PM
#1

Tycker alla skådisar de valt har vart bra hittills. Förstår dock inte alltid varför de väljer att byta ut vissa roller, t.ex varför måste både Tommen och Myrcella få nya skådisar? Och var hindrar The Mountains skådis från Säsong 1 att återvända? Vet att under Säsong 2 jobbade han med första Hobbit-filmen, men i Säsong 4? Inte för att klaga, vår nuvarande(Hafpor Julius Björnsson) är min personliga favorit och den perfekta tolkningen av Gregor Clegane enligt mig.

molnflygare
2/16/15, 8:27 PM
#2

Daario Naharis, förslagsvis till någon med mer blått hår och mustasch… Jag förstår verkligen inte hur TV-serie författarna tänkte där. Inte ens när de bytte ut skådespelaren kom de i närheten.

nakizagg
2/16/15, 10:10 PM
#3

Kan inte mer än hålla med #2

Daario Naharis. Dessutom tyckte jag den första passade bättre än den andra. Men fortfarande stor skillnad jämfört med originalkaraktären.

[Dark-lord]
2/17/15, 4:12 PM
#4

Ska han ha blått hår? WTF? xD

Hoseok
2/17/15, 4:16 PM
#5

#4 Japp. I böckerna har han det. :) Finns bilder här:
http://awoiaf.westeros.org/index.php/Daario_Naharis

[Dark-lord]
2/17/15, 4:20 PM
#6

Lol, han ser mycket äldre ut i böckerna också. 

Bytet av Daarios skådis är nog det jag tänkt minst på, trodde nästan det var samma först. xD Han är en rätt skön snubbe men han har inte fått så mycket screen time än. Skickade inte Dany honom för att ta tillbaka Yunkai eller Astapor i slutet av Säsong 4? Vi kanske får se honom slåss mer sen då. 

Sen har vi ju förstås den sköna scenen när han utan att blinka dödar en ståtlig riddare genom några få drag sen pissar på marken.  :P

Annons:
Upp till toppen
Annons: