09 Off Topic

GoT-spel?

2015-01-31 00:38 #0 av: Kneko

Jag har hört talas om ett gäng spel baserat på GoT, men har inte hittat något som är jättebra. Har ni hittat några, och isåfall, hur är dem?

Anmäl
2015-02-13 18:46 #1 av: Cireea

Det finns ju alltid GoT Drinking Game Gapskrattar

Sajter: FilmGuldhamster, Datorspel, Minecraft, Twilight & Sydkorea
⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

Anmäl
2015-02-14 00:21 #2 av: Kneko

#1 Det enda spel man behöver. Oskyldig

Anmäl
2015-02-14 01:03 #3 av: Cireea

#2 Amen to that Skämtar

Sajter: FilmGuldhamster, Datorspel, Minecraft, Twilight & Sydkorea
⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

Anmäl
2015-02-14 15:13 #4 av: Nikushimi

Det bästa GoT spelet enligt mig är telltales episodbaserade GoT spel. Exakt samma känsla som tv-serien med massa twister osv. Dock finns det bara 2 episoder ute än så länge.

Anmäl
2015-02-14 19:08 #5 av: Paxxie

Tycker också att Telltales version är det bästa GoT spelet där ute (även om det knappast lever upp till andra Telltale spel imo) Det är många byte mellan karaktärerna och man känner igen mycket från böckerna/serierna. Dessutom är det väldigt kul att spela tillsammans med andra. Absolut värt att prova på iallafall!

Anmäl
2015-02-15 14:45 #6 av: Dark-lord

Finns ju inte så många spel. Vi har TellTales spel(det bästa i mitt och förmodligen de flestas tycke), sen RPG:t på PS3 och Xbox 360, många ogillar det men tycker personligen att det är ett rätt bra spel. Sen har vi ett Strategispel på PC som heter Game of Thrones Genesis, vet inte så mycket om det tyvärr.

TellTales spel känns verkligen som att se på TV-serien fast med andra karaktärer, mästerligt gjort! Telltale är helt klart en av de de bästa spelstudiona, kört båda Säsonger av deras The Walking Dead-spel också.

Anmäl
2015-02-17 00:06 #7 av: Nelley

Game of thrones acsent kongerate

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.