Annons:
Etikett09-off-topic
Läst 866 ggr
Hoseok
1/31/15, 12:38 AM

GoT-spel?

Jag har hört talas om ett gäng spel baserat på GoT, men har inte hittat något som är jättebra. Har ni hittat några, och isåfall, hur är dem?

Annons:
Cireea
2/13/15, 6:46 PM
#1

Det finns ju alltid GoT Drinking Game 😂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Hoseok
2/14/15, 12:21 AM
#2

#1 Det enda spel man behöver. 😇

Cireea
2/14/15, 1:03 AM
#3

#2 Amen to that 😉


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Nikushimi
2/14/15, 3:13 PM
#4

Det bästa GoT spelet enligt mig är telltales episodbaserade GoT spel. Exakt samma känsla som tv-serien med massa twister osv. Dock finns det bara 2 episoder ute än så länge.

Paxxie
2/14/15, 7:08 PM
#5

Tycker också att Telltales version är det bästa GoT spelet där ute (även om det knappast lever upp till andra Telltale spel imo) Det är många byte mellan karaktärerna och man känner igen mycket från böckerna/serierna. Dessutom är det väldigt kul att spela tillsammans med andra. Absolut värt att prova på iallafall!

[Dark-lord]
2/15/15, 2:45 PM
#6

Finns ju inte så många spel. Vi har TellTales spel(det bästa i mitt och förmodligen de flestas tycke), sen RPG:t på PS3 och Xbox 360, många ogillar det men tycker personligen att det är ett rätt bra spel. Sen har vi ett Strategispel på PC som heter Game of Thrones Genesis, vet inte så mycket om det tyvärr. TellTales spel känns verkligen som att se på TV-serien fast med andra karaktärer, mästerligt gjort! Telltale är helt klart en av de de bästa spelstudiona, kört båda Säsonger av deras The Walking Dead-spel också.

Annons:
Nelley
2/17/15, 12:06 AM
#7

Game of thrones acsent kongerate

jiithra
3/6/15, 10:38 AM
#8

Har

Game of Thrones the Board game

, vilket jag tycker är väldigt roligt. Har dock bara spelat en gång.

Jag hoppas du har en fortsatt trevlig dag 🙂
Valar Morghulis
Artikelförfattare på Lajv ifokus

Upp till toppen
Annons: