Annons:
Etikett05-karaktärer
Läst 1123 ggr
Hoseok
1/31/15, 12:17 AM

Favoritkaraktär - Böckerna?

Vilken är din favoritkaraktär i serien? Baserat på hur välskriven karaktären är i böckerna och hur hen beter sig.
Samma fråga ställs om serien Här.

Annons:
Hoseok
2/19/15, 8:41 AM
#1

Jag gillar Jon snow i böckerna , just för hans tonårshumör. Haha

Nelley
2/19/15, 3:26 PM
#2

Jon, och Dany som sagt.😃

molnflygare
2/22/15, 12:44 PM
#3

Aegon VI Targaryen… tyckte om twisten och gjorde att jag såg fram emot Tyrions kapitel ännu mer på grund av det. Annars gillar jag Asha Greyjoy! (till skillnad från alla andra hittills i tråden tål jag inte Jon, tycker han är så gnällig, haha)

[Dark-lord]
2/22/15, 4:24 PM
#4

Bara för att förklara för alla som blev förvirrade, Asha heter Yara i serien och är Theons syster. Bara för att förtydliga. Jag har dock inte läst böckerna själv. 

De ändrade det så att folk inte skulle blanda ihop Osha(vildingen som fångas av Starks och hålls som tjänarinna i Winterfell som sedan blir ansvarig för Bran och Rickons säkerhet) och Asha.

[Túrwen]
2/23/15, 7:58 PM
#5

I böckerna är det Jon Snow, sitter och hoppas fortfarande att han är en Targaryen :) Sansa börjar dessutom bli en starkare karaktär som jag hoppas vi får följa mer i kommande böcker!

FemFem
2/27/15, 10:44 PM
#6

Jag gillar typ samma karaktärer i böckerna som i serien, dvs Sandor Clegane, Tywin, Daenerys, Brienne. Har dock inte läst färdigt bok 5 ännu.

En annan karaktär som jag älskar från böckerna är Doran Martell. Jag ser verkligen fram emot honom i säsong 5!

Annons:
hahael
3/1/15, 10:03 PM
#7

Dany och Tyrion förmodligen :)Sansas var också väldigt bra

Klart att laxen ska ha en jolle

jiithra
3/6/15, 10:21 AM
#8

SANSA!! Jag gillar även Petyr. Tycker Dany är rätt tråkig

Jag hoppas du har en fortsatt trevlig dag 🙂
Valar Morghulis
Artikelförfattare på Lajv ifokus

Upp till toppen
Annons: